_OKS1395
Петренко Оксана Борисівна

Посада: завідувачка кафедри теорії і методики виховання

Науковий ступінь: доктор педагогічних наук

Вчене звання: професор

Профілі:

ORCID https://orcid.org/0000-0001-6906-3542

Scopus https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57213191425

Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=yt1DpUwAAAAJ

Web of Science(WoS) AAE-6260-2022

Контакти: e-mail: oksana.petrenko@rshu.edu.ua

Сфера наукових інтересів: історія освіти і виховання; методологія педагогічних досліджень, гендерні студії.

Біографія:

Народилася у м. Здолбунів Рівненської області. У 1983 році закінчила із золотою медаллю середню школу № 1  м. Здолбунів Рівненської області.

Інформація про вищу освіту: 

Рівненський державний педагогічний інститут ім. Д. З. Мануїльського. 1987 р., російська мова та література, вчитель російської мови та літератури; 1993 р, практичний психолог, практичний психолог в галузі народної освіти.

Навчалася в аспірантурі (1993–1996) та докторантурі (2005–2008) за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.

Стаж роботи: 33 роки

Кар’єрний ріст

Трудову діяльність розпочала у 1987 р. вчителькою російської мови та літератури у Здолбунівській СШ № 1, наукову діяльність – у 1989 р. – викладачем Рівненського педагогічного інституту за сумісництвом. З 1997 р. й дотепер працює в Рівненському державному гуманітарному університеті на посадах старшого викладача, доцента, заступника декана, професора, завідувача кафедри, заступника директора Інституту педагогіки і психології з наукової роботи.

Дисертаційні дослідження:

Кандидатська дисертація на тему «Виховання любові до матері у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського» (1997 р.). 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.

Докторська дисертація на тему «Гендерні підходи до освіти та виховання в історії вітчизняної школи і педагогіки (XX століття)» (2011 р.) 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки (011 науки про освіту).

Наукові та професійні досягнення:

Член бюро громадської організації «Всеукраїнська асоціація Василя Сухомлинського» (дата реєстрації 06.03.1997), Всеукраїнської асоціації істориків педагогіки.

Заступник директора Інституту педагогіки і психології РДГУ на громадських засадах (з 2011 і до цього часу).

Заступник голови спеціалізованої вченої ради Д 47.053.01 в РДГУ (з 2017- й дотепер).

Член спеціалізованих вчених рад:

Д 74.053.01 в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини із захисту докторських та кандидатських дисертацій зі спеціальностей 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки, 13.00.04. – теорія і методика професійної освіти. (Наказ Міністерства освіти і науки України від 10.05.2017 № 693).

Д 47.053.01 в РДГУ із захисту докторських та кандидатських дисертацій зі спеціальностей 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки, 13.00.04. – теорія і методика професійної освіти. (Наказ Міністерства освіти і науки України 22.12.2016 № 1604).

Директор Регіонального комплексного Науково-методичного центру інноваційних технологій освітнього процесу РДГУ (Рішення Вченої ради РДГУ. Протокол № 5 від 31 травня 2018 р.).

Керівник наукової школи «Розвиток вітчизняної освіти: різновекторність пошуків».

Головний редактор фахового збірника наукових праць РДГУ «Інноватика у вихованні» (категорія Б), (Індекс Copernicus).

Член міжвідомчої ради з координації наукових досліджень НАПН України (галузь педагогіка) (згідно Постанови Президії Національної академії педагогічних наук України від 23 червня 2016 р. № 1-2/9-175).

Учасниця міжнародного проєкту «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємось разом») (лист МОН від 10.09.2019 №1/9-573).

Гарант освітньо-наукової програми спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти.

Керівник проблемної групи здобувачів вищої освіти ступеня «магістр» педагогічного факультету «Методологічні засади магістерського дослідження з педагогіки» з 2016 року й дотепер.

Співкерівник Гендерного центру «Ми різні – ми рівні».

Науковий керівник науково-дослідної теми «Творче впровадження педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в сучасному освітньо-виховному просторі Рівненщини» (реєстраційний номер 0118 U 00 30 66) (2018-2022).

Науковий керівник науково-дослідної теми «Теоретичні й методичні основи підготовки майбутніх педагогів до виховної діяльності в освітньому просторі НУШ» (реєстраційний номер 0123U100075) (01.01.2023-31.12.2027).

Здійснює наукове керівництво здобувачами ступеня PhD, доктора наук.

Виступає офіційним опонентом дисертаційних досліджень.

Участь у держбюджетних темах:

Науковий керівник науково-дослідної теми «Творче впровадження педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в сучасному освітньо-виховному просторі Рівненщини» (реєстраційний номер 0118U003066) (01.01.2018-31.12.2022).

Науковий керівник науково-дослідної теми «Теоретичні й методичні основи підготовки майбутніх педагогів до виховної діяльності в освітньому просторі НУШ» (реєстраційний номер 0123U100075) (01.01.2023-31.12.2027).

Навчальні дисципліни, які викладає:

Технологія та організація наукових досліджень в освіті.

Технологічні аспекти роботи над дисертацією.

Історіографія та джерелознавство історико-педагогічних досліджень.

Методологія організації досліджень з освітніх, педагогічних наук.

Гендерна психологія.

Гендерний підхід в освіті і вихованні.

Автор понад 200 публікацій. Основні публікації:

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Logosha, R., Bondarenko, V., Samokhval, O., Pavelkiv, R., & Petrenko, O.B. (2019). Entrepreneurship education of future economists in the process of preparation. Journal of Entrepreneurship Education, 22(6) (Scopus). – Режим доступу: https://www.abacademies.org/articles/Entrepreneurship-education-of-future-economists-1528-2651-22-6-476.pdf; https://www.abacademies.org/journals/journal-of-entrepreneurship-education-inpress.html Scopus
  2. Mykola Pichkur, Mariia Oliiar, Oksana Petrenko, Iryna Rozman, Irina Demchenko, Liliya Ryabovol. Explenation of Paradigm Methodology of Specialists in Higher Education System Vocational Training // Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. – 2020. – Vol.12, №1 Sup. 1. – p. 267-292. Режим доступу: https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/issue/view/RREM_12.1Sup1_2020 WOS
  3. Prof. Halyna Bilavych, PhD Oksana Kondur, PhDMariya Bahriy, Prof. Mariya P. Oliyar, Prof. Boris Savchuk, Prof. Nadiya Fedchyshyn, PhDIryna Humenuk, Prof. Mykola Pantiuk and Prof. Oksana Petrenko. Reading as a Cultural Practice of Modern Students. International Journal of Applied Exercise Physiology. 2322-3537. Р.131-144. Web of Science
  4. Oksana B. Petrenko, Tetiana S. Tsipan, Zhanna H. Stelmashuk, Nadiia M. Hrynkova and Liudmyla M. Balika. The Specificity of Preparing Students at Pedagogical Universities for Educational Activity in the Digital Epoch. Journal of Intellectual Disability – Diagnosis and Treatment. 2020. Volume 8 No.3. р.460-471. Scopus
  5. Петренко О. Б. Роль педагогических журналов в развитии полиэтнического образования и школьного дела в Подкарпатской Руси. Русин. 2020. № 60. С.120-137. Web of Science. Scopus
  6. Redchuk, R., Doroshenko, T., Havryliuk, N., Medynskii, S., Soichuk, R., Petrenkо, O., Pavelkiv, R., Rybalko, P., Maliar, N., Maliar, E., Chornodon, M., Boretskyi,V. Developing the Competency of Future Physical Education Specialists in Professional Interaction in the Field of Social Communications. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 2020. 12 (4), 289-309. Scopus
  7. Ruslana Soichuk, Oksana Petrenko, Iryna Budz, Hryhorii Pustovit, Roman Pavelkiv. Specifics of National Self-Assertion Upbringing of Students in Extracurricular Activity Against a Background of the Russian Armed Aggression. The New Educational Review. 2022.Vol. 62(2). 19–31. https://czasopisma.marszalek.com.pl/10-15804/tner/ Scopus

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Жінки в історії соціальної роботи : колективна монографія / [Коляда Наталія, Кочубей Тетяна, Кравченко Оксана [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, ф-т соц. та псих. освіти, каф. соц. педагогіки та соц. роботи, Гендерний центр. Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. С.31–49.
  2. Nadiia Hrynkova, Oksana Pertrenko, Zhanna Stelmashuk. The formation of physical and moral culture of personality of child in the context of the provisions of the new ukrainian school: theoretical and methodical aspects // Vzdelávanie a spoločnosť IV. Medzinárodný nekonferenčný zborník. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2019. С.92–115. ISBN 978‐80‐555‐2240‐1. EAN 9788055522401.
  3. Petrenko O., Balika L., Pustovit Н. The use of innovative technologies in the process of training of doctor of philosophy (PhD) in the specialty “011 Education Sciences” (Використання інноваційних технологій у підготовці доктора філософії (PhD) зі спеціальності «011 Науки про освіту») Modern Technologies in Education. Collective Scientific Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2019; ISBN 978-83- 946765-5-1; pp. 495, illus., tabs., bibls, р. 216–226.
  4. Петренко О. Б. «Віддана мені, як і я їй»: Про Ганну Іванівну Сухомлинську: Монографія. Рівне: Волин. обереги, 2020. 100 с.
  5. Петренко О. Б. Формування критичного мислення дітей в освітній програмі «Філософія для дітей» М. Ліпмана оповіданнями В. Сухомлинського. Василь Сухомлинський в діалозі з сучасністю: колективна монографія/ упоряд.: Березівська Л.Д., Марусинець М.М., Сухомлинська Л.В. / Івано-Франквська: Видавець Кушнір Г.М., 2020. С. 105-121.
  6. Петренко О. Передмова. 1.1. Педагогічний феномен Василя Олександровича Сухомлинського у контексті розвитку української освіти. 1.2. Методологічні основи вивчення спадщини В.О.Сухомлинського. Творче впровадження педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в сучасному освітньо-виховному просторі Рівненщини: монографія / Петренко О. Б., Баліка Л. М., Пустовіт Г. П., Ціпан Т. С., Стельмашук Ж. Г., Ваколюк А. М., Петренко С. В., Поліщук О. П., Шалівська Ю. В. Петренко І. Ф.; за наук. ред. О. Б. Петренко. Рівне: О. Зень, 2023. 263 с. С.5-26., С.253-255.
  7. Програма вступного іспиту до аспірантури для здобувачів третього освітньо-наукового рівня вищої освіти наукового ступеня доктора філософії (PhD): Галузь знань: 01 Освіта /Педагогіка; Спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки / О. Б. Петренко, С. А. Литвиненко, О. А. Гудовсек, Л. М. Баліка. Рівне : РДГУ, 2018. 31 с.
  8. Програма вступного іспиту до аспірантури для здобувачів третього освітньо-наукового рівня вищої освіти наукового ступеня доктора філософії (PhD): Галузь знань: 01 Освіта /Педагогіка; Спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки / О. Б. Петренко, С. А. Литвиненко, О. А. Гудовсек, Л. М. Баліка. Рівне : РДГУ, 2019. 31с.
  9. Програма вступного іспиту до аспірантури для здобувачів третього освітньо-наукового рівня вищої освіти наукового ступеня доктора філософії (PhD): Галузь знань: 01 Освіта /Педагогіка; Спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки / О. Б. Петренко, Я. В. Сверлюк, О. А. Гудовсек, Л. М. Баліка. Рівне: РДГУ, 2020. 31с.
  10. Петренко О. Б., Баліка Л. М., Ваколюк А. М., Гринькова Н. М., Стельмашук Ж. Г. Актуальні проблеми освіти і виховання: навч.-метод. посіб. / РДГУ; уклад.: О. Б. Петренко, Л. М. Баліка, А. М. Ваколюк, Н. М. Гринькова, Ж. Г. Стельмашук. Рівне : РДГУ, 2020. 116 с.
  11. Програма вступного іспиту зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» для вступників на здобуття ступеня вищої освіти «Доктор філософії» на основі ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) спеціаліста, магістра/ О. Б. Петренко, Я. В. Сверлюк, Л. М. Баліка, С. Б. Бричок, О. А. Гудовсек, Ю. В. Шалівська. Рівне: РДГУ, 2021. 33 с.
  12. Методологія організації досліджень з освітніх, педагогічних наук: навч.-метод.посібн./Уклад. О. Б. Петренко. Рівне: РДГУ, 2021. 212 с.
  13. Технологічні аспекти роботи над дисертацією: навч.-метод.посібн./Уклад. О. Б. Петренко. Рівне: РДГУ, 2021. 196 с.
  14. Петренко О. Б., Баліка Л. М. Методичні рекомендації до проходження виробничої (педагогічної) практики здобувачами вищої освіти ступеня доктор філософії (PhD) спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. Рівне : РДГУ, 2021. 76 с.
  15. Програма вступного іспиту зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» для вступників на здобуття ступеня вищої освіти «Доктор філософії» на основі ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) спеціаліста, магістра/ О. Петренко, К.Павелків, Л. Баліка, С. Бричок, О. Гудовсек, Ю. Шалівська. Рівне: РДГУ, 2022. 36 с.
  16. Програма вступного іспиту зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» для вступників на здобуття ступеня вищої освіти «Доктор філософії» на основі ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) спеціаліста, магістра/ О. Петренко, К.Павелків, Л. Баліка, С. Бричок, О. Гудовсек, Ю. Шалівська. Рівне: РДГУ, 2023. 36 с.

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Петренко О. Б. Дефініція і сутнісне наповнення поняття «освітнє середовище» у контексті сучасної освітньої парадигми. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. упор. О. Б. Петренко; ред. кол. : О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н. М. Гринькова та ін.. Рівне, 2018. Вип. 7. С. 6–17.
  2. Петренко О.Б. Педагогічний коучинг у діяльності учителя у контексті реалізації Концепції «Нова українська школа». Нова педагогічна думка. № 1 (93). С.62–67 Copernicus
  3. Петренко О.Б. Ганна Іванівна Сухомлинська – педагог, популяризатор доробку Василя Сухомлинського. Наукові записки / Ред. Кол.: В.Ф.Черкасов, В.В.Радул, Н.С.Савченко та ін. Кропивницький: «КОД», 2018. Вип. 171. С.117–123. Copernicus
  4. Петренко О.Б. Трансформація ідеї материнської педагогіки: від Я. А. Коменського до В. О. Сухомлинського. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. /упор. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н. М. Гринькова та ін. Рівне, 2018. Вип. 8. С. 62–82. Copernicus
  5. Петренко О.Б., Пустовіт Г.П. Історико-педагогічний вимір розвитку екологічної освіти учнів у закладах позашкільної освіти. Нова педагогічна думка. № 1. С. 136–145. Copernicus
  6. Петренко О.Б. Роль теорії домінанти О. Ухтомського (1875–1942) у розвитку комплексної науки про людину. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. упор. О. Б. Петренко; ред. кол. : О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н. М. Гринькова та ін. Рівне, 2019. Вип. 9. С. 6–16. Copernicus
  7. Петренко О.Б. Методологічні основи реконструкції педагогічної системи Василя Сухомлинського в освітньому просторі Нової української школи. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. упор. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Р. Л. Сойчук, Т. С. Ціпан та ін. Рівне, 2019. Вип. 10. С. 40–49. Copernicus
  8. Петренко О.Б. Активні й інтерактивні методи полікультурного виховання учнів різних вікових груп. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол. : Н. М. Коляда, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне : РДГУ, 2020. Вип. 11 Том 1. С.17-24. Copernicus
  9. Петренко О. Б., Баліка Л. М., Бричок С. Б.Навчальна діяльність Інституту дитячого читання про розробку педагогічних ідей про дитячу літературу і дитячих письменників (1920-1930 рр.). Гірська школа українських Карпат. 2020. № 22. С.67-72.
  10. Петренко О. Б. Питання сімейного виховання в контексті філософсько-педагогічної спадщини Німеччини (середина ХVІІІ –початок ХХІ століття). Інноватика у вихованні. Рівне : РДГУ, 2020. Вип. 12. С.27-40. Copernicus
  11. Петренко О. Б., Баліка Л. М., Бричок С. Б. Аспірантура в Україні як основна форма підготовки наукових кадрів: рефлексія тривалістю у століття. Інноватика у вихованні. 2021. № 13. Т.2. С. 16–34. Copernicus
  12. Петренко О.Б. Формування національної самосвідомості студентської молоді в процесі громадської діяльності (з досвіду роботи Регіонального комплексного науково-методичного центру інноваційних технологій освітнього процесу РДГУ). Соціальна робота та соціальна освіта. № 1 (6). С.112-119. http://srso.udpu.edu.ua/article/view/234147/14.PDF
  13. Савчук П., Петренко О., Блавт О., Білавич Г. Педагогічні конфлікти в рецепції західних науковців: наукові пріоритети і методичний досвід. Інноватика у вихованні. 2021. № 14. – С.108-117. Copernicus
  14. Ludmiła Balika, Oksana Petrenko, Tetiana Tsipan. Social and pedagogical challenges for the modern family: actualization of the problem. Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy nr 41(4) / 2021. р. 83-91. ISSN 1896-8333, e-ISSN 2449-9013 (https://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/154521/edition/114025/content) http://www.wydawnictwo.pwsz.legnica.edu.pl/artykul-153-pwsz-1 Copernicus
  15. Петренко О. Питання психолого-педагогічної підтримки дітей під час війни: інформаційно-технологічне забезпечення. Інноватика у вихованні. 2021. № 15. С.67–76. https://ojs.itup.com.ua/index.php/iiu/article/view/394/348 Copernicus
  16. Петренко О. Освітній простір України крізь призму регіональної культурної практики. Інноватика у вихованні. 2022. № 15. – С.355-362. Copernicus
  17. Пустовіт Г., Петренко О. Актуальні орієнтири модернізації сучасної освіти в контексті формування зростаючої особистості: теоретичний аналіз. Інноватика у вихованні. 2022. № 16. – С.67-76. Copernicus
  18. Petrenko O, Pustovit G., Petrenko S. Training of future doctors of philosophy in the specialty “Education and pedagogical sciences” in ukraine: theoretical and applied aspects. International Journal of Pedagogy Innovation and New Technologies journal homepage: http://www.ijpint.com ISSN: 2392-0092, Vol. 9, No. 1, 2022 p. 45-53.
  19. Петренко О., Баліка Л., Бричок С., Гудовсек О. Роль дисципліни «Технологія та організація наукових досліджень в освіті» у підготовці майбутніх магістрів початкової освіти. Інноватика у вихованні. 2023. № 17. С.67–76.

Авторські свідоцтва:

  1. № 73812. Навчальний посібник «Гендерний підхід в освіті й вихованні» (12.09.2017).
  2. № 79504. Монографія «Інноватика у вихованні: теоретико-прикладні аспекти» (01.06.2018).
  3. № 89073. Монографія «Жінки в історії соціальної роботи». (29.05.2019).
  4. № 99105. Монографія «Гендерний вимір шкільної освіти в Україні (ХХ століття)». (17 серпня 2020 р.).
  5. № 99106. Монографія «Віддана мені, як і я їй: Про Ганну Іванівну Сухомлинську» (17 серпня 2020 р.).

Наукове керівництво здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня:

  1. Зубілевич М. І. «Гендерне виховання дівчат-підлітків у Великій Британії». Київ, 2007. К 26.454.01
  2. Шагай (Гринькова) Н. М. «Педагогічні умови морального виховання учнів початкових класів у позашкільних навчально-виховних закладах». Херсон, 2007. К 67.053.01
  3. Гудовсек О. А. «Становлення і розвиток естетичного виховання учнів у позашкільних закладах України (1954-1991 рр.)». Рівне, 2011. К 47.053.01
  4. Генсіцька-Антонюк Н. О. «Відображення гендерних особливостей особистості у підручниках з математичних дисциплін для 1-9 класів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)», Умань, 2014. Д 74.053.01
  5. Стельмашук Ж. Г. «Проблема виховання дисциплінованості учнів у вітчизняній школі в умовах роздільного навчання (1943-1954 рр.)», Рівне, 2015. К 47.053.01
  6. Шевченко О. В. «Формування комунікативної компетентності студентів гуманітарних спеціальностей у процесі вивчення філологічних дисциплін» 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Рівне, 2016. К 47.053.01
  7. Баліка Л. М. «Розвиток інтересу до читання в учнів у процесі діяльності шкільних бібліотек в Україні (1962–1991 рр.)». Рівне, 2017. Д 47.053.01
  8. Шпичак І. П. «Проблеми виховання дітей у творчій спадщині В. Ф. Шмідт (1889–1937 рр.)». Рівне, 2017. Д 47.053.01
  9. Федорук О. М. «Формування фахової компетентності майбутніх документознавців в галузі електронного документообігу у професійній підготовці», Рівне, 2020, 011 – Освітні, педагогічні науки. ДФ 47.053.002
  10. Бондарець М. А. «Проблема «морально дефективного дитинства» у педагогічній думці 20-30-х рр. ХХ ст.», Рівне, 2022, 011 – Освітні, педагогічні науки. 27 жовтня 2022.
  11. Поліщук І. В. «Освітня і експериментально-виховна діяльність Тамари Дмитрівни Дем’янюк (1944-2013)», Рівне, 2022, 011 –Освітні, педагогічні науки. 27 жовтня 2022.

Підготовка призерів олімпіад, конкурсів:

Керівництво магістранткою психолого-природничого факультету Тищенко І. А., яка зайняла І місце у II етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2012, 2013); магістранткою педагогічного факультету Демʼянюк І. В., яка зайняла ІІІ місце у II етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2016 р.).

Нагороди: Грамота АПН України (вересень 2008 р.), Почесна грамота обласної ради (Наказ №173 від 12 травня 2011 року), Почесна грамота НАПН України (наказ №128-ое від 19.10.2017 р.), Медаль НАПН України «К. Д. Ушинський» (наказ № 45-к від 19.11.15 р.), Медаль НАПН України «Григорій Сковорода» (наказ № 3-к від 18.03.2016 р.), Грамота Верховної Ради України (№ 389-к від 30.06.2017 р.), Нагрудний знак МОН України «Василь Сухомлинський» (№ 301, наказ № 332-Н від 31.07.2018 р.). Медаль Національної академії педагогічних наук України «Леся Українка» (№ 55, наказ № 6к від 8 лютого 2021 р.).

Підвищення кваліфікації

  1. Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кафедра педагогіки, психології та корекційної освіти. Тема: «Науково-педагогічна діяльність кафедри, організація освітнього процесу та методика викладання дисциплін психолого педагогічного циклу». Сертифікат про стажування ПС 02139765/4-19 від 16.12.2019 р.
  2. Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave – School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava) (скорочено до «VŠEMVS») (Словацька Республіка). Тема «Наукова діяльність, організація навчального процесу та методика викладання в європейських вищих навчальних закладах» (з 27.08.2018 р. по 29.10.2018 р.) Сертифікат про стажування № 113-C від 29.10.2018 р.
  3. Міжнародне науково-педагогічне стажування «Спеціальна освіта та реабілітаційні науки в Європі» (180 год.) в рамках освітнього проєкту «Міжкультурна комунікація та перспективи інтеграції в Європейський освітній простір», 10 червня 2021 – 29 липня 2021 Загреб, м. Хорватія. Свідоцтво № 3421-C (international scientific and pedagogical traineeship «Special Education and Rehabilitation Sciences in Europe» (180 hours) within a framework of the education project «intercultural communication and perspectives of the integration in European Education Area», June 10, 2021 – July 29, 2021 Zagreb, Croatia. Certificate # 2921-C).
  4. Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) «Онлайн навчання як нетрадиційна форма сучасної освіти на прикладі платформи Moodle». Сертифікат ES №2353\2020, від 16.11.2020 р. м. Люблін, Польща. 1,5 кредита ECTS (45 годин).
  5. Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) «Використання в сучасній онлайн освіті можливостей хмарних сервісів на прикладі платформи Google meet, Google Сlassroom». Сертифікат ES №3341\2020, від 21.12.2020 р. м. Люблін, Польща. 1,5 кредита ECTS (45 годин).
  6. Підвищення кваліфікації «Бренд науковця в цифровому світі» (30 год. 21-27.11.2022) Сертифікат № 1277.
  7. Навчання на онлайн-платформі за підтримки Міністерства освіти і науки України:
  • «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» студії онлайн-освіти EdEra та громадської спілки «Освіторія» (60 год., сертифікат від 2 вересня 2018 року).
  • Онлайн-курс «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами». Сертифікат 14.04.2019. 30 годин.
  • Онлайн-курс «Недискримінаційний підхід у навчанні». Сертифікат 14.04.2019. 32 години.
  • Онлайн-курс «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти». Сертифікат 07.05.2019. 80 годин.
  • Онлайн-курс «Академічна доброчесність». Сертифікат 13.10.2019. 4 години.
  • Онлайн-курс «Ключові уміння 21-го століття» студії онлайн-освіти EdEra. Сертифікат 31.05. 2020. 5 годин.
  • Онлайн-курс Prometeus «Наукова комунікація в цифрову епоху» (90 год., сертифікат 11.06.2020).
  • Онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формат навчання». (30 год., сертифікат 19.10.2020).
  • Онлайн-курс Prometeus «Жінки та чоловіки: гендер для всіх». (60 год., сертифікат 15.03.2021).
  • Онлайн-курс «Школа стійкості» (30 год. 29.05.2023).